Тема педради “Створення психолого-педагогічних умов для підвищення рівня навчальних досягнень, формування життєвої активності та загальної культури учнів”.
Питання для вивчення та дослідження:
- Інтерактивні робочі аркуші: від ідеї до впровадження.
- Фасалітація: взаємодія у форматі педагогіки партнерства.
- Лайфхаки щодо формування трикутника успішних взаємин: педагоги – діти – батьки.
- Рецепт щастя. Щасливий педагог – щасливі діти.
- Емоційний ресурс і психологічне здоров’я педагога: засоби збереження та відновлення.
- Формула професійного успіху вчителя.
- Неформальна освіта – професійні bootcamps
- https://osvitoria.media/news/pryjnyaly-novyj-zakon-pro-povnu-zagalnu-serednyu-osvitu-yaki-novatsiyi/
Опрацювати Положення про внутрішню систему забезпечення якості освіти в комунальному закладі «Навчально-виховний комплекс: загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів-гімназія №6 Вінницької міської ради» (завантажити)
Словникова мозаїка до теми педради
Воркшоп – навчальний захід “робоча майстерня”, якому притаманні висока інтенсивність групової взаємодії, активність та самостійність учасників, актуальний досвід з певного питання. Результатом є відповідний інструментарій, модель поведінки в конкретній ситуації.
Веб-квест – проблемне завдання з елементами рольової гри, для виконання якого застосовують інформаційні ресурси Інтернету.
Дистанційне навчання – технологія передавання інформації в інтерактивному режимі за допомогою ІКТ від тих, хто навчає, до тих, хто навчається.
Кейс-метод – метод ситуаційних вправ, можливість наблизити процес навчання до реальної практичної діяльності спеціалістів. Види: випадок, вправа, ситуація.
Коучинг – тренерство, призначення якого сприяти людині в досягненні її життєвих цілей, розвитку та успіху. Наставництво, інструктування, консультування. Цілі в освіті: розкриття внутрішнього потенціалу особистості учня, розвиток особистості через делегування відповідальності.
Критичне мислення – методика, орієнтована не на запам’ятовування фактологічного матеріалу, а на постановку проблеми і пошук її розв’язування. Навчання проходить в 3 етапи: виклик, осмислення, рефлексія.
Лонгрід – метод “довгого читання”, коли текст розбитий різними вставками: роликами, презентаціями, інтерактивними картинками, цитатами, висновками.
Мейкерство – здатність щось створювати власноруч. Ігрова технологія, яку базовано на творчих засадах.
Медіаграмотність – сукупність знань, навичок та умінь, які дають змогу людям аналізувати, критично оцінювати і створювати повідомлення різних жанрів та форм для різних типів медіа, в основі – модель, яка заохочує людей замислюватися над тим, що вони дивляться, читають.
Перевернутий клас – принцип навчання, за якого основне засвоєння нового матеріалу учнями відбувається вдома, аудиторна робота присвячена виконанню завдань, вправ, проведенню лабораторних і практичних досліджень, індивідуальним консультаціям учителям тощо.
Подієве навчання – технологія організації та здійснення значущих подій у житті колективу й учня. Принципи: добровільність, позитивний настрій, індивідуальна освітня траєкторія. Форми: “Поле чудес”, брейн-ринг, олімпіади, квести тощо.
Скрайбінг – новітня техніка презентації. Мова оратора ілюструють у режимі реального часу, створюючи “ефект паралельного проходження”. Графічний ряд фіксують на ключових моментах відеоряду.
Тренінг – форма групової роботи, що забезпечує активну участь і творчу взаємодію учасників між собою та з учителем. Це комплекс дій і вправ, спрямованих на придбання нових навичок та вдосконалення й закріплення вже придбаних.
ХОНС – штучно побудована система, що складається з хмарних сервісів і забезпечує навчальну мобільність, групову співпрацю учасників освітнього процесу для дидактичних цілей.
Хмарні технології – технології, які надають користувачам Інтернету доступ до ресурсів сервера й використання програмного забезпечення як онлайн-сервісу.
