Методична робота

Склад методичної ради закладу

План роботи методичної ради закладу (2019-2020 н.р.)

План роботи методичної ради закладу (2020-2021 н.р.)

Фахові конкурси

ПОЛОЖЕННЯ ПРО МЕТОДИЧНУ РАДУ ШКОЛИ

Методична рада школи скликається 4 рази на рік. До складу методичної ради входять директор школи-гімназії, заступники директора та голови методичних комісій.

Методична рада створена для концентрації управління з вирішення головного завдання: реалізації діяльності школи гімназії, що вимагає значного науково-практичного пошуку, аналізу та прогнозування розвитку гімназії. 

Мета роботи методичної ради:

  • удосконалення навчально-виховного процесу;
  • підвищення професійної майстерності і творчого пошуку вчителів;
  • науково-методичне забезпечення навчально-виховного процесу;
  • навчання педагогічних кадрів.

Завдання методичної ради:

  • діагностика науково-методичного забезпечення навчально-виховного процесу та методичної роботи школи-гімназії;
  • розробка різних варіантів змісту освіти, навчальних планів і програм, нових методичних технологій організації навчально-виховного процесу в школі-гімназії;
  • створення і організація творчих (постійних і тимчасових) груп і об’єднань учителів.

Зміст діяльності методичної ради:

  • визначає, відбирає і розробляє різні варіанти змісту освіти у школі-гімназії, навчальних планів, програм, підручників, технологій, форм і методів навчально-виховного процесу та способів їх реалізації;
  • організовує роботу з підвищення кваліфікації вчителів та впровадження інноваційного педагогічного досвіду;
  • формує мету і завдання методичного забезпечення навчально-виховного процесу, методичного навчання педагогічних кадрів.

ПОЛОЖЕННЯ ПРО МЕТОДИЧНУ КОМІСІЮ УЧИТЕЛІВ

  1. Шкільна методична комісія вчителів-предметників є основним структурним підрозділом науково-методичної системи гімназії. Це стійке угрупування вчителів певного предмета або напрямку. Методична комісія підпорядковується методичній раді школи-гімназії і має забезпечувати реалізацію її рішень.
  2. ШМК створюється, якщо в школі є троє або більше вчителів однієї спеціальності. За їх відсутності у школі створюється між предметне методичне об’єднання вчителів. Керує роботою ШМК голова, якого обирають члени методичної комісії вчителів. Як правило, це провідний учитель-фахівець з багаторічним стажем і досвідом роботи. Він планує і організовує діяльність ШМК протягом навчального року.
  3. ШМК у визначенні змісту роботи керується Конституцією України, Конвенцією ООН про права дитини, Законами України „Про освіту”, „Про загальну середню освіту”, „Про позашкільну освіту”, „Державним стандартом базової і повної загальної середньої освіти”, а також цим Положенням.
  4. Зміст роботи ШМК:
  • аналіз результатів навчального процесу;
  • розробка методичних рекомендацій щодо вивчення певних предметів, проведення позакласних заходів;
  • організація методичних семінарів для вчителів та конкурсів для учнів;
  • вивчення, узагальнення, пропаганда педагогічного досвіду, створення банку даних актуального досвіду;
  • удосконалення педагогічної майстерності вчителів, надання методичної допомоги молодим вчителям, керівництво тимчасовими творчими групами вчителів;
  • участь в атестації педагогічних працівників;
  • розробка завдання тематичного оцінювання, додатків до білетів ДПА;
  • допомога адміністрації у вивченні стану викладання та рівня знань учнів із предмету циклу за півріччя і за рік;
  • створення творчих груп, динамічних груп педагогів;
  • участь в організації І етапу Всеукраїнських олімпіад. Розробка та затвердження олімпіад них завдань та звітів;
  • обговорення та затвердження тематики науково-пошукової роботи, проблемного питання кожного педагога;
  • розробка та затвердження плану проведення предметних тижнів;
  • підготовка атестаційних матеріалів і внесення пропозицій педраді, атестаційній комісії про присвоєння кваліфікації педагогу та його моральне заохочення.

5. Метою діяльності ШМК:

  • розробка і впровадження педагогічних технологій окремих навчальних дисциплін;
  • дидактичне забезпечення навчального процесу школи-гімназії;
  • забезпечення засвоєння та використання найбільш раціональних прийомів навчання і виховання учнів;
  • проведення обміну досвідом успішної педагогічної діяльності;
  • створення умов для самоосвіти вчителів та здійснення керівництва їх творчою роботою.

6. Основні завдання ШМК:

  • внесення пропозицій щодо розподілу педагогічного навантаження, підбору класних керівників, розробки проектів варіативної частини річного навчального плану школи-гімназії;
  • розробка спецкурсів і створення дидактичної їх бази;
  • впровадження інноваційних форм і методів навчання;
  • поповнення педагогічного досвіду школи-гімназії.