В освітній діяльності та розвитку навчального закладу педагогічний колектив школи – гімназії керується Конституцією України, Законами України «Про освіту», «Про повну загальну середню освіту», «Про охорону праці», «Про охорону дитинства», «Про попередження насильства в сім’ї», «Про соціальну роботу з дітьми та молоддю», Концепцією громадянського виховання та освіти, Державними національними програмами «Вчитель», «Діти України», «Освіта. Україна ХХІ ст.», регіональними програмами «Обдарованість», «Програма розвитку освіти міста на 2012-2020рр.», Статутом навчального закладу, перспективним та річним планами.
Одним із пріоритетних напрямів роботи КЗ «НВК: загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів-гімназія №6 ВМР» є навчання, виховання й розвиток учня як конкурентоспроможного випускника. Концепція розвитку закладу має в своїй основі впровадження в освітній процес ІКТ та реалізацію в практичній частині Концепцію НУШ. В практиці роботи школи-гімназії все найкраще традиційне, напрацьоване за попередні роки, допомагає зберегти цілісна система управління освітнім закладом, яка базується на поєднанні традиційного та інноваційного освітнього й профільного шкільного навчання.
Здійснення освітньої діяльності з використанням інноваційних технологій стало можливим завдяки розробці моделі розвитку школи-гімназії, в якій:
- створено сучасне освітнє середовище як навчальний та виховний простір НВК з метою активізації учнівської ініціативи й особистісної спрямованості до самоосвіти, самопізнання та формування мотивації до процесу навчання;
- виховна робота здійснюється на основі інтеграції з навчальними предметами (значно перевага – профільним);
- учитель в освітньому процесі – модератор, консультант, тьютор;
- пропонується та презентується науково – дослідна, пошукова, творча робота учнів і вчителів (особистий освітній проєкт – основна позиція плану самоосвіти й професійного зростання);
- створено умови для різнобічного розвитку особистості крізь залучення до основних видів діяльності (освітньої, виховної, практичної, інноваційної);
- створено умови для самовираження й саморозвитку особистості в інтелектуальній, духовній, громадянській сферах;
- створено науково-методичні умови для формування позитивного особистісно-професійного іміджу вчителя (презентація форм та методів роботи вчителя, взаємовідвідування показових уроків, виступи на засіданні методичної ради, методичної комісії, проведення майстер-класів, участь у фахових конкурсах, друк методичних та дидактичних матеріалів на шпальтах фахових видань);
- формування методичної та професійної культури вчителя, дотримання академічної доброчесності;
- використання інтерактивних форм та методів роботи з учнями, заохочення їх до лідерства (творчі групи під час уроку, проєктні технології);
- здійснення моніторингу надання якісних освітніх послуг;
- організація методичного супроводу в адаптації професійного становлення молодого педагога та розвитку його професійної майстерності;
- участь педагогів школи-гімназії у фахових конкурсах різного рівня;
- системний пошук ефективних шляхів, форм, прийомів розвитку навчального закладу та самопрезентація в сучасних умовах реформації освіти.
Спрямовуючою парадигмою розвитку навчального закладу є методична робота, серед основних завдань якої є:
- вивчення, практичне осмислення та узагальнення інноваційного досвіду роботи вчителів школи-гімназії;
- дослідження рівня ефективності індивідуальної, групової та колективної науково-методичної роботи з упровадженням особистісно зорієнтованих, інтерактивних технологій навчання;
- забезпечення професійного зростання наукового рівня педколективу через системне заохочення всіх членів колективу до участі в наукових і соціальних програмах, проєктах школи-гімназії, публікаціях у фахових журналах.
Основною метою іміджу навчального закладу є:
- реалізація сучасних педагогічних технологій у навчанні та вихованні школярів як шлях до якісної освіти та розвитку життєтворчості особистості;
- створення оптимальних умов для формування життєвих компетентностей та становлення особистості школяра в різних видах діяльності;
- створення та модернізація освітнього середовища для розвитку талантів, здібностей, обдарованості, творчого мислення, необхідності та вміння самовдосконалюватися.