09.04.2021 р. було проведено заключне засідання методичної ради на тему “Мотивація як компонент структури навчальної діяльності на основі діяльнісного підходу”. Свою роботу презентували кафедри технологій, початкового навчання та психологічної служби закладу. Протягом останнього року, незважаючи на дистанційне навчання, члени методичних комісій долучилися до підвищення рівня самоосвіти, залучали учнів до участі в дистанційних конкурсах, олімпіадах, проведенні онлайн-заходів та показових уроків. Учителями трудового навчання велика увага приділялася технологіям виготовлення виробів, результатом роботи є ІІ місце команди в онлайн-конкурсі “Наш пошук і творчість – тобі, Україно!” та ІІІ місце в онлайн виставці “Люби і знай свій рідний край”. Учителі початкового навчання працюють над науково-методичною проблемою: «Формування ключових життєвих компетентностей в учнів початкової школи». Приємно зазначити, що учителі початкової школи щороку показують гарні результати сертифікації. Троє педагогів готуються до останнього етапу. Чотири роки поспіль учителі кафедри працюють у науково-педагогічних проєктах: «Інтелект України», «Росток» з математики, також – у інтегрованій освітній системі А. Цимбаларука «Світ чекає крилатих», НУШ з використанням електронного освітнього ігрового ресурсу «Розумник. Smart Kids». Діляться досвідом на шпальтах фахових видань: журналі «Початкова школа», онлайн-платформах “На Урок»,”Всеосвіта”. Березюк Т.Є. та Дученко А.П. ознайомили педагогів із роботою психологічної служби закладу. Протягом останнього року було проведено заняття з елементами тренінгу із учнями закладу в онлайн та офлайн режимі, онлайн-заняття з молодими педагогами, створено електронний соціальний паспорт класів, опановано та практично реалізовано електронний інструмент оброблювача результатів соціометрії , здійснено індивідуальну та групову діагностичну роботу з учнями 1, 5 та 9 класів, висвітлено блог психологічної служби, корекційно-розвиткові заняття з дітьми з ООП та проходження курсів на інтернет-платформах. Підвели підсумки інтерактивом, де “знищили” образ ідеального вчителя та натренували свій “м’яз вдячності”.