30.10.2021 р. у комунальному закладі «НВК:ЗШ І-ІІІ ступенів-гімназії №6 ВМР» було проведено педагогічну раду на тему: «Формування гуманістичних цінностей та громадянської поведінки засобами нових технологій освітньої діяльності. Удосконалення виховної системи через розвиток класного колективу», фасилітаторами якої були директор закладу Тітова Н.А. та заступники директора – Шліхтенко Л.А. та Лучицька Т.В.
Серед основних питань порядку денного були розглянуті наступні:
- Формування гуманістичних цінностей як один із важливих компонентів сьогодення. Тітова Н.А., Лучицька Т.В.
- Ситуація успіху – головна передумова гуманізації освітнього процесу, шляхом впровадження інноваційних технологій. Шліхтенко Л.А.
Локація І. Цифровий сторітелінг як засіб формування креативності та інноваційності. Спікером був Качур Владислав Олегович (директор КУ «Центр професійного розвитку педагогічних працівників Вінницької міської ради», учитель іноземної мови КЗ «НВК:ЗШ І-ІІІ ст.-гімназія №6 ВМР»; тренер програми підтримки освітніх реформ в Україні «Демократична школа»; амбасадор Міжнародного освітнього екологічного проєкту «Climate Action Project»; фіналіст Global Teacher Prize Ukraine 2017; лауреат Всеукраїнського конкурсу «Учитель року-2016»)
Локація ІІ. Спрямованість освітнього процесу на розвиток ключових компетентностей. «Місто щасливих людей». Спікери – Душко Тетяна Анатоліївна, Коваль Олена Миколаївна – учителі початкової школи.
Локація ІІІ. Енергетика мовлення. Спікер – Дрозд Тетяна Михайлівна (керівник центру «Освітній хаб «NotBox» Вінницького державного педагогічного університету ім. М.Коцюбинського, кандидат педагогічних наук, магістр з публічного управління та адміністрування)
Локація IV. Арт-box тім-лідера «Візуалізація освітнього процесу як один із інструментів побудови єдиної команди». Спікери- Патій Альона Миколаївна – учитель зарубіжної літератури, Жук Олена Валентинівна – учитель історії.
Локація V. Розвиток soft skills (м’яких навичок) в умовах курсу See Learning.
Спікери – Боровська Наталія Григорівна, Патичишина Інна Юріївна та члени Команди президента.
Атрибутом інноваційної педради став образ сови, що є символом пізнання, проникливості та мудрості. Увесь колектив, реєструючись, обирав колір пташки: синій, зелений, жовтий, фіолетовий, що дало можливість поділити педагогів на чотири творчих та динамічних групи. Для злагодженості та активності кожного учасника команди було обрано модераторів, які під час проведення майстерок та воркшопів стали помічниками спікерів. Кожен спікер намагався продемонструвати найактуальніші питання, які допоможуть педагогам створювати у своїй діяльності інноваційний урок. Практичні завдання, підібрані доповідачами, дали можливість кожному члену педагогічного колективу закладу опанувати сучасний підхід до освітньої діяльності.
Учителі були активними, творчими, уважними, креативними, долучалися до інтерактивних та ігрових вправ, за допомогою яких опанували питання формування ключових компетентностей, у командній роботі шукали шляхи вирішення важливих питань таких, як: «Якою повинна бути школа майбутнього?», «Які ключові компетентності потрібно формувати протягом уроку?» та інші.
По завершенню проходження локацій динамічні групи презентували творчі проєкти педагогічної ради «Школа майбутнього» на дебрифінгу. Команди, презентуючи проєкти, намагалися за 3 хвилини розповісти про власну «школу майбутнього», яка вибудувана на засадах педагогіки партнерства, дитиноцентризму, гуманному ставленні, взаємопідтримці, професіоналізмі, із використанням інноваційних освітніх технологій та формуванні ключових життєвих компетентностей. Кожна робота проєкту була неповторною, креативною, творчо опрацьованою.
Незвичайний формат, сучасний підхід педагогічної ради, під час проведення якої вчителі були не просто слухачами, не просто «засідали», а перебували у постійному русі, пошуку та відкритті цікавих форм та методів проведення уроків, виховних та позакласних заходів, дасть можливість по-новому вибудовувати освітню діяльність.