22.12.2021 року Чигір Н.О. було проведено показовий урок з алгебри у 9-А класі на тему «Графік квадратичної функції». Заняття передбачало систематизацію та узагальнення вивченого матеріалу з тему. Протягом уроку дев’ятикласники відтворили в пам’яті та продемонстрували розуміння основних теоретичних відомостей з теми, аналізували та порівнювали різні підходи до побудови та дослідження графіка квадратичної функції. Велику увагу учитель приділила розвитку наполегливості до розв’язування завдань та різні способи виконання їх.
З метою активізації класу та налаштування учнів на успішну роботу було використано вправу «Так чи ні», за допомогою якої перевірено теоретичний матеріал.
Випереджальні пошукові завдання і проблемні запитання сприяли глибокому засвоєнню матеріалу, позитивному емоційному налаштуванню дітей та розумінню того, що математика навколо нас.
Робота протягом заняття здійснювалася у групах, у кожній з яких був помічник учителя. Дотримання вчителем норм педагогічної етики, правил такту дозволило досягти тісного контакту з класом, доброзичливості у стосунках між учасниками освітнього процесу.
Здоров’язберігаюча робота на уроці концентрувалася у зміні видів навчальної діяльності, рівномірному навантаженні на всіх учнів та учениць класу.
При підготовці до уроку учителем були враховані вікові та індивідуальні особливості дев’ятикласників: інтерес до вивчення математики, розвиток загальнонавчальних умінь та навичок, добрі потенціальні можливості оволодіння предметом, розвиток уяви, бажання самостійно висловлюватись, достатньо висока мотивація, що стимулювалася використанням ефективних методів роботи на уроці.
Використання нетрадиційних форм навчання сприяло формуванню пізнавальних інтересів здобувачів освіти, їхніх життєвих компетенцій.
Методи навчання підпорядковувалися меті уроку і були спрямовані на розв’язання поставлених на ньому завдань. Завдяки цьому дев’ятикласники оволоділи навчальним матеріалом, а вчитель досягла запланованого результату.