📚Чотирнадцятого вересня в комунальному закладі «Вінницький ліцей №6» відбулось засідання команди психолого-педагогічного супроводу дітей з ООП.
✏️Практичний психолог ліцею, Тетяна Березюк, використовуючи арт-терапевтичну вправу «Дерево – міцності», емоційно налаштувала команду психолого-педагогічного супроводу на навчальний рік. Створюючи спільний малюнок, усі учасники освітнього процесу зрозуміли, що тільки спільно можна досягти єдиного результату. Адже тільки партнерські стосунки забезпечать отримання комплексних, скоординованих, гнучких, доступних і потрібних кожній родині послуг.
✏️Голова методичного коворкінгу Світлана Львовська наголосила на тому, що інклюзивне навчання – це насамперед система освітніх послуг, гарантованих державою, що базується на принципах недискримінації, урахуванні багатоманітності людини, ефективного залучення та включення до освітнього процесу всіх його учасників, а також ознайомила присутніх із нормативною базою на 2023-2024н.р. Особливу увагу батьків звернула на створене безпечне освітнє середовище: Надання індивідуальної підтримки учням з особливими освітніми потребами під час підготовки до реагування на надзвичайні ситуації: Лист МОН від 03.08.2023р. та наказ МОН України від 17.11.2021р. «Про затвердження допуску асистента учня(дитини) до освітнього процесу для виконання його функцій та вимог до нього».
✏️Директорка другого ІРЦ Алла Очеретна акцентувала увагу батьків на співпраці між закладами освіти та інклюзивно-ресурсними центрами, що заклад освіти отримуватиме більше підтримки й допомоги під час навчання дітей з особливими освітніми потребами. Ознайомила батьків з термінами проходження комплексної перевірки. Відповіла на всі питання, які виникали в усіх учасників засідання.
✏️Заступник директора з освітньої діяльності Ірина Сабардак розповіла про особливості складання індивідуальної програми розвитку, індивідуального навчального плану дітей з ООП. Наголосила на правильному підході до складання індивідуального навчального плану, адже він дозволить побудувати освітній процес із врахуванням індивідуальних потреб кожної дитини та відповідним чином адаптувати чи модифікувати освітні галузі, адаптувати середовище і організацію роботи у ньому. Ознайомила з графіком проведення психолого-педагогічних і корекційно-розвиткових занять.