29 серпня 2024 року в комунальному закладі “Вінницький ліцей № 6” відбулося чергове засідання педагогічної ради на тему: “Самоосвітня діяльність педагога: шлях до професійного зростання”, яке стало важливою подією в підготовці до нового навчального року. Педагоги закладу зібралися для обговорення нагальних питань, які стосуються організації освітнього процесу та розвитку ліцею в 2024/2025 навчальному році.
📌Одним із ключових питань було обговорення основних засад розвитку навчального закладу в контексті реформи Нової української школи. Директорка ліцею Наталія ТІІТОВА представила основні “маршрути розвитку” ліцею на майбутній рік, які передбачають впровадження нових підходів в освітній процес, розробку інноваційних методик та вдосконалення педагогічної діяльності. Особливу увагу було приділено адаптації освітнього процесу до умов воєнного стану, що вимагає нових підходів до організації навчання. Також, наголосивши на важливості збереження стабільності та безпеки під час освітнього процесу.
📌Засідання продовжилося розглядом річного плану роботи закладу, який підготувала заступниця директора з освітньої діяльності Наталія КАСЯНЧУК. Даний документ визначає ключові цілі, завдання та напрями розвитку ліцею, включно з організацією навчання за індивідуальними формами (сімейна, екстернатна) та інклюзивною освітою, про що доповіла заступниця директора з освітньої діяльності Ірина САБАРДАК. Зокрема, було схвалено модельні програми для 5-7 класів НУШ, а також обговорено питання поділу класів на групи під час вивчення базових предметів, що дозволить забезпечити кожному учневі індивідуальний підхід та підвищити якість навчання.
📌Однією з найважливіших тем стало впровадження нових форм оцінювання, зокрема, формувального оцінювання, яке сприятиме кращому розумінню рівня знань учнів і допоможе їм розвивати критичне мислення. Заступниця директора з освітньої діяльності Віра ШИНКЕВИЧ акцентувала увагу на важливості забезпечення наступності між початковою і базовою школою, особливо в контексті оцінювання учнів 5-7 класів.
📌Також було розглянуто питання оцінювання навчальних досягнень учнів початкових класів, яке представила Тетяна ЛУЧИЦЬКА. Вона підкреслила важливість об’єктивного та сучасного підходу до оцінювання знань молодших школярів. Нові методики оцінювання спрямовані на всебічну підтримку дітей в освітньому процесі, акцентуючи увагу не лише на результатах, а й на процесі засвоєння знань. Такий підхід дозволяє виявляти індивідуальні здібності кожної дитини, стимулює її до самостійного навчання і розвиває впевненість у власних силах.
📌Крім того, Тетяна ЛУЧИЦЬКА зосередилася на організації роботи групи подовженого дня, що є важливим елементом освітнього процесу в нашому закладі. Група подовженого дня забезпечує додатковий час для навчання та відпочинку учнів, що особливо важливо для батьків, які працюють. У 2024/2025 навчальному році особлива увага буде приділена створенню комфортних умов для дітей, організації корисного дозвілля та допомоги в підготовці домашніх завдань. Це сприятиме не лише академічному розвитку учнів, а й їхньому емоційному та соціальному становленню.
📌Також була затверджена програма роботи практичного психолога та соціального педагога на новий навчальний рік, яку представили Лідія ШЛІХТЕНКО та Інна ПАТИЧИШИНА. Важливими аспектами цієї програми стали робота з профілактики правопорушень серед учнів та впровадження антибулінгової програми. Дані заходи покликані створити безпечне та підтримуюче середовище для всіх учнів.
📌 На завершення засідання були обговорені питання організації харчування учнів, забезпечення охорони праці та безпеки життєдіяльності у навчальному закладі. Віра ШИНКЕВИЧ наголосила на важливості створення умов для здорового способу життя, що є невід’ємною частиною сучасної освіти.
Таким чином, засідання педагогічної ради стало важливим етапом у підготовці ліцею до нового навчального року. Всі прийняті рішення та обговорені питання мають на меті підвищення якості освіти, підтримку учнів у складних умовах і створення комфортних умов для навчання та роботи.