Надзвичайно цікавим був сьогодні день у Вінницькому ліцеї №6 – День відкритих дверей для батьків здобувачів освіти 4 класів. Усі запрошені мали можливість зазирнути у світ навчання дітей Учителі 4 класів: Павловська О.А., Любченко О.Д., Грабік С.Г., Корнійчук Н.А., Дзюбанчук О.О. продемонстрували навчальні заняття для дорогих гостей.
Учні 4 – В класу разом із своїм наставником Світланаою Георгіївною Грабік аналізували оповідання «Осіння гра» М.Сингаївського. Діти із задоволенням працювали в групах, проводили мовні дослідження, встановлювали зв’язок слів у реченні, знайомилися з біографією письменника. Вправно будували речення, зважаючи на мету висловлювання.
З Дзюбанчук О.О. діти аналізували авторську казку «Фарбований лис» (за Іваном Франком), працювали з QR – кодом, вели пошукову діяльність, досліджуючи життєвий та творчий шлях генія, взаємодіяли усно, письмово, удосконалювали мовлення, прогнозували орієнтовний зміст тексту, розповідали, про що йдеться у ньому, ставили запитання різної спрямованості, знаходили в оповіданні відповіді на запитання, описували свої емоції, аналізували стан головного героя. На уроці були застосовані такі прийоми, як: «Дерево припущень», «Асоціативний кущ», «Читацьке коло», «Три «Чому?», діаграма Венна, карта суджень, читання з розумінням «Я, текст, світ».
З Любченко О.Д. крилатики, адже клас працює за науковим проєктом А.Д.Цимбалару «Світ чекає крилатих», у процесі виконання завдань виявляли розуміння, що таке мінерали, які утворюються в надрах землі. Пояснювали, що продукти бувають тваринного і рослинного походження, практично шукали склад, термін придатності та умови зберігання харчових продуктів за їх маркуванням. Юні дослідники зробили надважливий висновок разом із батьками – наскільки важливо звертати увагу на написи на упакуваннях продуктів харчування.
Інтелектівці разом із Павловською О. А. формували вміння користуватися географічними картами та іншими картографічними джерелами інформації, з’ясовували значення різних видів карт і способи зображення поверхні Землі. Діти продемонстрували знання із предмету та здійснювали усні обрахунки із помічницею. Поглибити знання із предмету вдалося усім присутнім.
“Розумники” разом із Корнійчук Н.А. зводили дім. Учні знайомились із етапами будівництва майбутнього помешкання, креслили план, рахували, скільки потрібно різних матеріалів для зведення будівлі, коштів, з яких корисних копалин виготовлені ці матеріали. Дізналися назви будівельних професій. Дійшли висновку: щоб побудувати хату, потрібно правильно розрахувати всі етапи, кількість матеріалів та коштів. І тоді мрія про свій дім обов’язково здійсниться!
Усі здобувачі освіти 4 класів були вправними учасниками уроку. Батьки побачили багато прийомів роботи, які у невимушеній формі спонукають дітей до здобуття знань. Кожен учитель продемонстрував майстерність у викладанні матеріалу, а батьки стали свідками цього пізнавального дійства