25 жовтня 2024 року Патичишеною І.Ю. був проведений урок в 5-В класі на тему “Історичні джерела”. Клас працював за традиційними рубриками науково-педагогічного проєкту “Інтелект України” Probare te! (Перевір себе!), A priori! (Передує досвіду!), Novum! (Вивчаємо нове!) Integra ipse! (Виконай самостійно!), Nota bene! (Запам’ятай!) а також під час уроку учителька використувала методи та прийоми, які сприяють кращому засвоєнню матеріалу: метод “продовж речення” (повторення вивченого), метод “дослідник” (робота з видами історичних джерел) та метод “інтелектуальної розминки” (закріплення вивченого матеріалу). Здобувачі освіти відчули себе справжніми дослідниками і з’ясували роль історичних джерел у процесі творення науки історії.
21 листопада 2024 року в 9-А класі вчителькою історії Полотняною Н.С. був проведений показовий урок на тему “Ліквідація кріпацтва”. На уроці здобувачі освіти характеризували ознаки кризи феодально-кріпосницької системи, причини відставання економіки українських земель від країн Західної Європи, з’ясовували причини та зміст реформи 1861 року. Протягом уроку діти працювали з ребусами, сигнальними картками, історичною картою, виконували вправи на відповідність. Під час групової роботи знайомилися з джерелами і презентували їх від імені юристів, статистів та експертів.
Учителька Певень Т.В. 29 листопада 2024 року для здобувачів освіти 7-Є класу відкрила двері справжньої школи екскурсоводів. Вони здійснили уявна подорож Києвом часів Ярослава Мудрого. На уроці учні працювали з історичною картою, працювали з електроним додатоком підручника, відеороліком та історичним документом. Дуже сподобалась дітям історична руханка «Князі Русі», а також ігри «Впізнай історичну особу» та «Випадкова карта. Мініатюри». Родзинкою уроку стало використання коміксів, створених учнями 7-х класів. Школярі продемонстрували знання фактичного матеріалу. Результати досліджень були представлені на падлет-дошці. На уроці прозвучали вірші, присвячені Києву, створені ШІ. Урок сприяв патріотичному вихованню дітей.