Формування правової свідомості та профілактика булінгу
У нашому закладі відбулася педагогічна рада, присвячена надзвичайно актуальній темі: “Формування правової свідомості та профілактика булінгу через виховну роботу і співпрацю з батьками для створення безпечного шкільного середовища”.
Порядок виступів та основні акценти:
![1️⃣](https://static.xx.fbcdn.net/images/emoji.php/v9/t7a/1/16/31_20e3.png)
Про деякі аспекти соціально-емоційного стану вчителя та його роль в забезпеченні здорового освітнього середовища
Спікер: Наталія ТІТОВА
• Роль вчителя як емоційного лідера.
• Стратегії збереження внутрішньої рівноваги та створення позитивної атмосфери в класі.
![2️⃣](https://static.xx.fbcdn.net/images/emoji.php/v9/t99/1/16/32_20e3.png)
Актуальні питання впровадження соціально-емоційного навчання
Спікери: Оксана ВОЛОШИНА, Марина ДАВИДЮК
• Як розвивати емоційний інтелект учнів через інтеграцію соціально-емоційного навчання в освітній процес.
![3️⃣](https://static.xx.fbcdn.net/images/emoji.php/v9/tb8/1/16/33_20e3.png)
Як розпізнати булінг і як йому протидіяти? Емоційний та правовий аспекти
Спікер: Лідія ШЛІХТЕНКО
• Ознаки булінгу, його вплив на психіку учнів.
• Нормативно-правова база.
• Як навчити дітей відстоювати свої права та звертатися за допомогою.
![4️⃣](https://static.xx.fbcdn.net/images/emoji.php/v9/td7/1/16/34_20e3.png)
Діяльність підрозділів патрульної поліції щодо запобігання правопорушенням серед неповнолітніх
Спікери: Ірина ПРОЦЕНКО, Олена ЗАГОРІЙЧУК
• Адміністративно-правові засади реагування підрозділів патрульної поліції на вчинення булінгу в дитячому середовищі;
• Діяльність підрозділів патрульної поліції у контексті недопущення фактів вербування дітей та залучення їх до диверсійної діяльності;
• Реагування підрозділів патрульної поліції на факти вчинення домашнього насильства відносно дітей.
![5️⃣](https://static.xx.fbcdn.net/images/emoji.php/v9/tf6/1/16/35_20e3.png)
Порядок реагування на випадки булінгу в освітньому середовищі
Спікер: Наталія ЗАВОРОТНЯ
• Нормативно-правова база та роль педагогічного колективу у протидії булінгу.
![6️⃣](https://static.xx.fbcdn.net/images/emoji.php/v9/t15/1/16/36_20e3.png)
Соціально-психологічний портрет учасників булінгу
Спікер: Тамара РУДИК
• Аналіз мотивів агресорів і стану жертв.
![7️⃣](https://static.xx.fbcdn.net/images/emoji.php/v9/t34/1/16/37_20e3.png)
Роль педагогів, батьків, учнів у протидії булінгу
Спікер: Інна ПАТИЧИШИНА
• Важливість співпраці та відкритого діалогу між школою і сім’єю.
![📣](https://static.xx.fbcdn.net/images/emoji.php/v9/tba/1/16/1f4e3.png)
Фітбек “Рецензія на реальність: як побороти булінг разом”
Лідія ШЛІХТЕНКО разом із представниками груп підбили підсумки й визначили ключові моменти, які варто врахувати для ефективної боротьби з булінгом.
![🔹](https://static.xx.fbcdn.net/images/emoji.php/v9/tf3/1/16/1f539.png)
Спікерами педагогічної ради виступали усі учасники освітнього процесу: вчителі, батьки, учні.
![📝](https://static.xx.fbcdn.net/images/emoji.php/v9/tcc/1/16/1f4dd.png)
Проєкт постанови педагогічної ради
Наталія ТІТОВА представила конкретні кроки та рішення, спрямовані на посилення правової освіти, профілактику булінгу й створення безпечного освітнього середовища.
Висновки:
• Формування правової свідомості учнів є одним із ключових чинників профілактики булінгу.
• Важливою залишається тісна співпраця школи, батьків та громадських структур у розв’язування цієї проблеми.
• Емоційне благополуччя учнів і вчителів – основа здорового освітнього середовища.
Дякуємо всім спікерам і учасникам за активну участь, ідеї та бажання зробити нашу школу безпечним і комфортним місцем для всіх!