Декадник толерантності

З метою формування в учнівської молоді культури толерантності, поваги до прав людини, розвитку навичок ненасильницької комунікації та створення дружньої атмосфери у шкільному середовищі у закладі освіти було проведено Декадник толерантності. Протягом цього періоду учні долучилися до різноманітних виховних та просвітницьких заходів, що сприяли розвитку емпатії, взаємоповаги, уміння співпрацювати та приймати індивідуальність кожного.

Кольоровий тиждень толерантності

У рамках Декадника було організовано символічний Кольоровий тиждень, під час якого кожен день був присвячений певному кольору та його смисловому наповненню:

  • Понеділок – синій колір (спокій, гармонія, довіра)
  • Вівторок – зелений колір (природа, розвиток, внутрішній баланс).
  • Середа – жовтий колір (позитив, радість, дружелюбність).
  • Четвер – червоний колір (сила, енергія, активність, взаємопідтримка).

П’ятниця – білий колір (толерантність, повага до різноманіття, духовність)

Учні та педагоги одягали елементи одягу відповідного кольору, створюючи атмосферу єдності, підтримки та символічного нагадування про важливість толерантного ставлення одне до одного.

Інтерв’ю з ліцеїстами “Що ти знаєш про толерантність?”

Психологічна служба спільно з учнівським самоврядуванням організували запис відеоінтерв’ю, у якому учні різних вікових категорій ділилися своїм розумінням толерантності, прикладами з життя та думками про те, як важливо проявляти повагу й прийняття. Відеоролик став чудовою формою інтерактивної взаємодії та популяризації цінностей гуманності.

Переглянути відео: https://www.facebook.com/share/v/1BAp1iPpRC/

Заняття з елементами тренінгу для учнів 4-х класів

“Стежками толерантності”. Учні 4-х класів мали можливість дослідити різницю між поняттями «толерантність», «добро», «взаємодопомога». Діти працювали в групах, виконували інтерактивні вправи, створювали символічні «дороги доброти», які відображали їх бачення дружнього та поважного колективу.

Заняття з елементами тренінгу для учнів 3-х класів

“Толерантність – шлях до єдності”. Під час тренінгового заняття третьокласники виконували вправи на розвиток співчуття, доброзичливого ставлення, взаємоповаги. За допомогою ігор, творчих завдань та обговорень діти вчилися розуміти емоції інших людей та шукати мирні способи розв’язання конфліктів.

Захист учнівських проєктів

Учні 7-А класу провели захист учнівських проєктів на тему «Чому важливо бути толерантним?».
Під час презентацій семикласники продемонстрували глибоке розуміння поняття толерантності, розкрили її значення у сучасному світі та навели приклади того, як терпимість, повага та доброзичливість допомагають створювати комфортне, безпечне й дружнє шкільне середовище. Учні підготували творчі роботи у форматі мінідосліджень, презентацій, постерів та відеороликів. Кожен проєкт висвітлював важливість уміння слухати й приймати інших, поважати відмінності, знаходити спільну мову та вирішувати конфлікти мирним шляхом.

Нарада організаторів класних колективів 5–11 класів

“Толерантність у кожному з нас”. Організатори класних колективів 5-11 класів обговорили шляхи формування толерантного середовища в ліцеї, важливість профілактики булінгу, розвитку культури взаємоповаги та підтримки. Учасники обмінялися досвідом проведення виховних заходів у класах та сформували пропозиції щодо подальшої роботи.