27 квітня асистенти вчителів закладу провели Інженерний день у рамках STEM тижня, який тривав з 22 по 29 квітня. Під гаслом «Ми STEM –мимо» у заході взяли участь діти з особливими освітніми потребами. Ресурсна кімната перетворилась на дослідницьку лабораторію, в якій творчі педагоги змогли пробудити цікавість та стимулювати креативність учнів. Насамперед діти досліджували природне явище вітер, створивши власними руками вітрячки. Далі тренували дихання за допомогою тренажера, який також виготовили самостійно. Наступним кроком було майстрування цікавої іграшки, за допомогою якої учні мали можливість дослідити закони фізики. А під час проєктування дитячого майданчика, діти з особливими освітніми можливостями змогли відчути себе справжніми ландшафтними дизайнерами. Набуті знання та навички допоможуть юним дослідникам краще пристосуватися до життя у сучасних умовах, критично мислити та аналізувати ситуації.
День видався неймовірно цікавий, пізнавальний, інтерактивний та сповнених нових знань і вражень.