З метою формування патріотичних почуттів та національної свідомості, розвитку творчих здібностей та навичок дослідницької роботи учнів та формування поваги до історичної спадщини з 27 січня по 7 лютого 2025 року в комунальному закладі «Вінницький ліцей № 6» був проведений декадник історії на тему «Україна: від героїчного минулого до славного майбутнього».
В рамках декадника учителі історії організували фотопроєкти «Зимові свята», який охопив дослідження звичаїв та традицій подолян, та «Історія з екранів», який був покликаний заохочувати молодь до перегляду історичних фільмів. У результаті проєктної діяльності здобувачі освіти створили виставку постерів на задану тематику. 30 січня ліцеїсти 9-11 класів відвідали урок мужності «НЕяничари» ХХІ століття», який мав на меті формування усвідомлення важливості збереження національної ідентичності, на прикладах дітей-героїв Д. Дідика, С. Чубенка, Т.Аганесяна та М. Ханганова, які загинули у боротьбі за державну незалежність. У продовження теми для ліцеїстів 7 класів 31 січня проведено урок мужності присвячений героям Крут «Пам’яті 30-ти». Здобувачі освіти виявили високий рівень зацікавленості темою, активно брали участь у підготовці заходу.
Вже традиційною темою для днів історії у школі є дослідження зимових свят, яке проводиться ліцеїстами 5-6 класів під керівництвом Певень Т.В. В цьому році краєзнавчий гурток провід для паралелі 5-х класів гру «Історична хурделиця зимових традицій». П’ятикласники не лише ознайомилися з цікавими фактами про традиції подолян, а також позмагалися у знанні історії рідного краю.
Активізувати пізнавальну діяльність ліцеїстів були покликані проєкти “Старожитності моєї родини” (5-6 класи, Padlet), “Цікава топоніміка” (7-8 класи, Padlet), “Вони прославили Україну” (9-11 класи, Padlet). В результаті проєктної діяльності створення онлайн-виставки сімейних реліквій, інтерактивної карти з поясненнями топонімів, онлайн-енциклопедії видатних українців на платформі Padlet.
Декадник історії пройшов на високому організаційному рівні. Здобувачі освіти виявили велику зацікавленість запропонованими заходами. Вчителями історії було використано інтерактивні методи навчання сприяло, що спряли активізації пізнавальної діяльності учнів. Застосування онлайн платформи Padlet, дало змогу залучити учнів до творчої роботи, та дало змогу проявити себе.