Учитель початкових класів Аксьонова Тетяна Сергіївна провела показовий урок у 2-Д класі, який пройшов легко й цікаво, адже був ретельно продуманий, логічно вибудований і повністю відповідав вимогам НУШ.
У класі панувала доброзичлива та емоційно комфортна атмосфера, що сприяло активній, природній участі дітей у всіх видах діяльності. Учні із задоволенням взаємодіяли, працювали в парах, висловлювали припущення та самостійно доходили висновків.
Особливо вдалою була робота зі словами — назвами предметів, ознак і дій. Вона була органічно вплетена в контекст оповідання, тож діти навчалися через зміст, а не відірвано від тексту.
Сучасним і цікавим прийомом стало використання QR-кодів: учні самостійно знаходили інформацію, аналізували її та ділилися власними «відкриттями». Це сприяло розвитку інформаційно-цифрової компетентності та вмінню працювати з різними джерелами інформації.
Урок мав і важливий морально-етичний зміст. Текст “Покинуте кошеня” викликав у дітей щирі переживання та спонукав до роздумів про співчуття, турботу і відповідальність за тварин.




