Готовність до НУШ

У 2018 році першокласники підуть до Нової української школи. Початкові класи облаштовують за стандартами – з вісьмома зонами, а вчителі вже пройшли курси і навчатимуть за новою програмою. За рахунок державної субвенції закупили меблі та мультимедійне обладнання. В класних кімнатах створили зони відпочинку та «живі» куточки, а для першокласників підготували набори 6 цеглинок, Lego і «Книгу вінницького школяра» – подарунок від Вінницької мерії.

Як організували освітній простір за новими стандартами у Вінниці, показали на прикладі школи-гімназії № 6. Тут в початковій школі навчається 760 учнів, 220 із них – першокласники.

«Всі приміщення, в яких навчаються дітки школи першого ступеня мають відповідати вимогам державним стандартів і програми, яка з 1 вересня починає втілюватись в життя. Це програма Нової української школи. Вимог досить багато, але їх можна виконати і створити умови для надання якісних освітніх послуг із збереженням здоров’я дитини, формуванням мотивації до навчання та позитиву, який допомагає інтелектуально зростати», – говорить директор школи-гімназії № 6 Наталія Тітова.

У всіх класних кімнатах початкової школи нові парти, які рухаються та регулюються під зріст дитини. В кожному з семи класів для першачків облаштовано місце відпочинку та «живий» куточок з акваріумом. є комп’ютер, проектор або екран. Першокласник матиме «коробку індивідуальних речей». Це ящички або шафки, де дитина зберігатиме набір Lego, ручки, олівці та інше.

У 6-й школі не лише в класних кімнатах облаштували освітні простори. В холі навчального закладу на другому поверсі створили еколого-просвітницький центр.

«Тут дітей знайомлять з природою Вінницької області. Тим паче, цього року для перших класів введено новий навчальний предмет «Я досліджую світ», який побудовано на дослідженнях та проведенні лабораторних робіт», – розповідає заступник директора з навчально-виховної роботи школи І ступеня Ольга Важова.

В коридорах також є і зони відпочинку, і місця для проведення позакласного часу.

«Не всі 8 зон можуть бути забезпечені суто в приміщеннях класу, бо класні кімнати різні за розміром. В нашій школі кімнати великі за площею, але якщо немає такої можливості, то доцільно облаштувати шкільні рекреаційні зони. Ми такі створили ще минулого року. В місті ми були першими. Ранкові зустрічі з дітками проводяться саме тут. Тут є пуфіки, килимок, проектор, можна провести зустрічі на будь-яку тематику. В неофіційному форматі подається пізнавальний матеріал», – говорить Наталія Тітова.

П’ятеро учнів початкової школи – дітки з особливими освітніми потребами. Для них створено інклюзивну кімнату розвантаження.

«Діти навчаються в звичайному класі, але вони швидко втомлюються і потребують фізичного та емоційного відпочинку. За рахунок освітньої субвенції купили два тренажери. У нас діти з порушенням опорно-рухового апарату, батьки порадили придбати саме такі тренажери. Є і пристосування для дітей з аутизмом. Дитина з аутизмом складно комунікує з дітьми, наступають моменти, коли потрібен відпочинок від колективу. Цього року створили куточок релаксації з акваріумом, як у всіх початкових класах. Одна зі складових реабілітації – спілкування з природою», – розповідає Наталія Бортник, заступник директора з навчально-виховної роботи.

Класні кімнати

Хол

Еколого-просвітницький центр

Кімната для діток з особливими потребами

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься.