Декадник математики

У рамках декадника математики вчителі школи-гімназії №6 організували та провели низку заходів, спрямованих на формування математичної компетентності учнів, активізацію їх пізнавального інтересу, посилення мотивації школярів до вивчення математики, розвиток логічного мислення та виявлення творчих здібностей вихованців.
Завданням тижня було підвищити інтерес учнів до навчальної діяльності, до пізнання дійсності та себе, а також вихованню самодисципліни та самоорганізації. Упродовж тижня використовувались різні прийоми і форми організації урочної та позаурочної діяльності здобувачів освіти, які забезпечували підвищення мотивації та пізнавального інтересу школярів, сприяли розкриттю внутрішнього їхнього потенціалу.

Учні 1-4 класів були активними на «Математичних забавах», розгадували «Математичні цікавинки», проводили Smart-розминку з освітньої програми «Розумники» (Smart Kids) дізнавалися більше про геометричні фігури, проводили веселі перерви “Математичне доміно”. Також другокласники продемонстрували свої найкращі зошити із математики. Протягом тижня діти розгадували кросворди, брали участь у челенджах, знайомилися із світом геометричних фігур, розв’язували логічні завдання, складали приклади із кубиків “Лего”, працювали із інтерактивними дошками, планшетами.

Фото-челендж «Математика навколо нас» (5 класи)
Відповідальні: Бабань М.Г., Вітюк Р.М., Дегтяр Л.О., Яворський Г.М., Танасійчук О.Д.

Мета: розвивати геометричну пильність: вміння порівнювати предмети за формою, знаходити їх в найближчому оточенні; розвивати просторову уяву, пам’ять, мислення.

Web-квест «Математичні перегони» (6 класи)
Відповідальні: Мастицька Н.В., Чабан Н.В.

Мета: розвивати інтерес до предмету, критичне і логічне мислення, творчі здібності, пошукові навички; розширити кругозір; створити умови як для індивідуальної, так і для командної діяльності школярів; підвищити навички роботи з сучасними інформаційно- комунікаційними технологіями.

Творчий конкурс “У світі математичних казок” (7 класи)
Відповідальні: Танасійчук О.Д., Дегтяр Л.О., Кобрій А.Л., Мастицька Н.В., Вітюк Р.М.,
Яворський Г.М.

Мета: навчання через казки, що дають можливість для розвитку мовлення, творчого мислення, фантазії, уяви, а також моральних якостей школярів.

Математичні бої «Логічний Олімп» (8 класи)
Відповідальні: Світова О.П., Яворський Г.М., Іскра Ю.В.

Мета: розвивати логічне мислення, вміння працювати в команді, генерувати ідеї, приймати обґрунтовані рішення в процесі розв’язування нетипових задач.

Бізнес-проєкт “Фінансова грамотність” (9 класи)
Відповідальні: Світова О.П., Вітюк Р.М., Чабан Н.В.

Мета проєкту: розглянути поняття “фінансова грамотність”, “гроші”, “доходи”, “витрати”, “бізнес”, “сімейний бюджет”, розв’язати задачі економічного змісту на оподаткування, банківську діяльність та сімейний бюджет; розвивати пізнавальний інтерес учнів, логічне мислення, формувати інформаційну, комунікативну, рефлексивну компетентності; вміння працювати з різними джерелами знань, робити висновки; виховувати ділову та творчу активність, відповідальність, сприяти професійній орієнтації учнів, риси, які б формували їх як учасників майбутньої виробничої і підприємницької діяльності.

Інтерактивна вікторина «Розумники і розумниці». Інформаційний журнал «Математика крізь призму століть» (10 класи)
Відповідальні: Бабань М.Г., Вітюк Р.М., Касянчук Н.В.

Мета: повторити історичні відомості про визначних математиків; підвищити пізнавальний інтерес до предмету математики; розвивати комунікативні вміння й навички, що допомагає встановленню емоційних контактів між учасниками процесу, забезпечує виховне завдання, оскільки змушує працювати в команді, прислухатися до думки кожного.

Форум інтелектуалів: «ЗНО-2021 з математики очима дітей». Презентація науково-дослідних проектів з тем: «Похідна та інтеграл у фізичних задачах», «Нерівності», «Рівняння з параметрами», «Симетрія» (11 класи)
Відповідальні: Дегтяр Л.О., Яворський Г.М., Танасійчук О.Д., Світова О.П., Кобрій А.Л., Іскра Ю.В.

Мета: узагальнити та систематизувати знання учнів з поданих тем; виховувати в учнів навички самостійної роботи, уміння працювати з довідковою літературою; спонукати учнів до використання матеріалів УРЦОЯО в процесі підготовки до успішного складання ЗНО-2021.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься.