30.01.2021 року у закладі відбулася педагогічна рада на тему: «Сучасний урок – проблеми, пошуки, знахідки, перспективи. Як зробити його джерелом якісної і натхненної праці учнів, школою самостійності і творчості»
На педагогічній раді було розглянуто наступні питання:
1.Виступ директора закладу Тітової Н. А. з питання “Сучасний урок – проблеми, пошуки, знахідки, перспективи. Як зробити його джерелом якісної і натхненної праці учнів, школою самостійності і творчості”.
2.Виступ заступника директора закладу з освітньої діяльності Сабардак І. Ю. з питання “Сучасний інтегрований урок – основа ефективної та якісної освіти”.
3. Увесь педагогічний колектив було поділено на 5 творчих груп з метою детального ознайомлення питань етапів побудови сучасного уроку. Кожен мав можливість ознайомитися із досвідом та родзинками роботи креативних педагогів. Учителі не тільки дізналися про стуктуру уроку, а й отримали чималий досвід виконання різних прийомів на кожному етапі. До роботи творчих груп долучилися й учні з команди президента та мали можливість на рівні із досвідченими педагогами виконувати різні завдання, пов’язані із загальною темою: « Інтегрований урок математики «Звичайні дроби». Тема місяця «Світ моїх захоплень». Кожна група отримала путівник, за допомогою якого рухалися по станціях:
✓Методи і прийоми формування мотивації навчальної діяльності здобувачів освіти. «Філологічна майстерня» (Карпович Н.О., Шкільняк Л.В.) каб. 51
✓ Актуалізація опорних знань як складова сучасного урок. «Подорож у минуле» (Полотняна Н. С., Корнійчук Н. А.) каб.19
✓ Педагогічні технології як інструментарій при вивченні нового матеріалу. «Кулінарія» (Бабань М. Г., Арташ О. І.) каб.33
✓ Реалізація освітньої програми НУШ, використання електронного освітнього ігрового ресурсу «Розумники. SMART KIDS» (Лазуренко О.А.) каб. 24
✓ Застосування здобутих знань. Рефлексивно–оцінюючий етап уроку. «З історії Вінниці» (Яворський Г.М., Заярна К.О.) каб. 16
Після фрагментів уроків усі обмінялися думками в актовій залі закладу.
4. Заступник директора з виховної роботи Шліхтенко Л.А. ознайомила педколектив із візуалізацією освітнього процесу: новітні «вподобайки» сучасного вчителя .
5. Підведення підсумків педради (заступник директора з освітньої діяльності Шинкевич В.І.)
Час непомітно сплинув, усі педагоги отримали не просто задоволення від кожного етапу, а й досвід, який можна застосовувати на уроках і зробити освітній процес захопливим та сучасним.
Якщо ми будемо сьогодні навчати так, як навчали вчора, ми вкрадемо в наших дітей завтра (Джон Дьюї)
Отже, сучасний урок – це урок, на якому присутній демократичний стиль спілкування, де діти вчаться здобувати знання, а не отримувати готові, де навчають не стільки словом, скільки організованою справою, де створені умови для розвитку ініціативності, самостійності та набуття ще в шкільному віці досвіду вирішення проблем, реалізації власних можливостей як в освітній, так і в практичній діяльності.