Педагогічна рада (30.01)

30.01.2021 року у закладі відбулася педагогічна рада на тему: «Сучасний урок – проблеми, пошуки, знахідки, перспективи. Як зробити його джерелом якісної і натхненної праці учнів, школою самостійності і творчості»
На педагогічній раді було розглянуто наступні питання:

1.Виступ директора закладу Тітової Н. А. з питання “Сучасний урок – проблеми, пошуки, знахідки, перспективи. Як зробити його джерелом якісної і натхненної праці учнів, школою самостійності і творчості”.

2.Виступ заступника директора закладу з освітньої діяльності Сабардак І. Ю. з питання “Сучасний інтегрований урок – основа ефективної та якісної освіти”.

3. Увесь педагогічний колектив було поділено на 5 творчих груп з метою детального ознайомлення питань етапів побудови сучасного уроку. Кожен мав можливість ознайомитися із досвідом та родзинками роботи креативних педагогів. Учителі не тільки дізналися про стуктуру уроку, а й отримали чималий досвід виконання різних прийомів на кожному етапі. До роботи творчих груп долучилися й учні з команди президента та мали можливість на рівні із досвідченими педагогами виконувати різні завдання, пов’язані із загальною темою: « Інтегрований урок математики «Звичайні дроби». Тема місяця «Світ моїх захоплень». Кожна група отримала путівник, за допомогою якого рухалися по станціях:

Методи і прийоми формування мотивації навчальної діяльності здобувачів освіти. «Філологічна майстерня» (Карпович Н.О., Шкільняк Л.В.) каб. 51

Актуалізація опорних знань як складова сучасного урок. «Подорож у минуле» (Полотняна Н. С., Корнійчук Н. А.) каб.19

Педагогічні технології як інструментарій при вивченні нового матеріалу. «Кулінарія» (Бабань М. Г., Арташ О. І.) каб.33

Реалізація освітньої програми НУШ, використання електронного освітнього ігрового ресурсу «Розумники. SMART KIDS» (Лазуренко О.А.) каб. 24

Застосування здобутих знань. Рефлексивно–оцінюючий етап уроку. «З історії Вінниці» (Яворський Г.М., Заярна К.О.) каб. 16

Після фрагментів уроків усі обмінялися думками в актовій залі закладу.

4. Заступник директора з виховної роботи Шліхтенко Л.А. ознайомила педколектив із візуалізацією освітнього процесу: новітні «вподобайки» сучасного вчителя .

5. Підведення підсумків педради (заступник директора з освітньої діяльності Шинкевич В.І.)

Час непомітно сплинув, усі педагоги отримали не просто задоволення від кожного етапу, а й досвід, який можна застосовувати на уроках і зробити освітній процес захопливим та сучасним.
Якщо ми будемо сьогодні навчати так, як навчали вчора, ми вкрадемо в наших дітей завтра (Джон Дьюї)
Отже, сучасний урок – це урок, на якому присутній демократичний стиль спілкування, де діти вчаться здобувати знання, а не отримувати готові, де навчають не стільки словом, скільки організованою справою, де створені умови для розвитку ініціативності, самостійності та набуття ще в шкільному віці досвіду вирішення проблем, реалізації власних можливостей як в освітній, так і в практичній діяльності.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься.