Підсумки Інженерного тижня

Зробити власноруч інженерну конструкцію і побачити її в дії — найкращий мотив для розвитку творчості учнів та реалізація їхнього інженерного потенціалу.
Цікавість — це те, що нам хочеться в одних учнів пробудити, а іншим допомогти хоч трохи її задовольнити. Цей Інженерний тиждень допоміг показати здобувачам освіти, як з ідей народжуються рішення, а з мрій — винаходи.
Учні та учениці кожного з класних колективів випробовували себе у майстерності моделювання, із учителями спробували щось винайти, створити власними руками цікаві моделі.
У рамках проведення заходів «Інженерного тижня-2021» здобувачі освіти разом із учителями створювали моделі: «Насос для повітряних кульок»; «Круть-верть»; «На повітряній подушці»; «Ходи туди-сюди банка»; «Гелікоптер з паперового стаканчика»; «Аквалангісти» та інші. Під час роботи школярі та школярки використовували матеріали,які можна знайти від руками: соломки та паперові горнятка для напоїв, папір, скотч, харчову соду, засіб для миття посуду, кольоровий папір та інше.
Така практика доводить, що участь у STEM-проєктах, у першу чергу, стимулює розвиток мозку та креативності, що є важливим для всіх дітей без винятку, а також сприяє соціалізації одних та розвитку навичок емпатії інших учнів — навчає працювати разом та налагоджувати зв’язки.
Цього року до завдань долучили дітей з ООП, допомогли включити їх у процес мейкерства та проведення досліджень! Протягом тижня юні інженери досліджували дно океану, зробили свої власні круть-верті, паперову «слінкі» і запускали ракети!
Висловлюємо подяку усім тим, хто зацікавлено працював та зробив крок назустріч науці.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься.