Педагогічна рада

19 квітня 2022 року у комунальному закладі «Вінницький ліцей №6» було проведено педагогічну раду на тему: «Створення інноваційного освітнього простору для надання якісних освітніх послуг здобувачам освіти через впровадження в практику роботи сучасних освітніх технологій, продуктивних методів навчання, перспективного педагогічного досвіду» в онлайн-форматі.
Педагогічну раду розпочала директор закладу Наталія Тітова, яка наголосила про важливість створення сучасного інноваційного освітнього середовища для надання якісних освітніх послуг.
Заступник директора з освітньої діяльності Наталія Касянчук ознайомила учителів закладу про використання електронних освітніх ресурсів як складову інноваційного освітнього простору, що мають навчально-методичне призначення та використовуються для забезпечення прогресивної освітньої діяльності. Представила педагогічним працівникам нормативно-правову базу та основні вимогами щодо створення електронного освітнього ресурсу закладу загальної середньої освіти. Адже, у наш час, електронні ресурси є незамінними помічниками учителя у створенні якісного, ефективного уроку, який буде підлаштований під вимоги сьогодення та зацікавить сучасних здобувачів освіти, а інформація тоді вважатиметься опрацьованою та засвоєною, коли дитина її почує, побачить та відтворить.
Заступник директора з освітньої діяльності Лідія Шліхтенко повідомила учителів закладу про механізми створення інноваційного освітнього простору через призму грантової політики та проєктної діяльності. З метою аналізу розуміння поняття «інноваційне освітнє середовище» було проведено анкетування здобувачів освіти одинадцятих класів Вінницького ліцею №6, яке показало, що інноваційний освітній простір це не тільки матеріально-технічне забезпечення, а і саморозвиток вільної, активної особистості та зростання власного потенціалу. Отже, інноваційний освітній простір Вінницького ліцею №6 – це високоорганізована спільнота з прогресивними системами цінностей, інноваційно-технологічною продуктивною діяльністю, яка здатна забезпечити умови становлення і розвитку особистості та складається з двох складових HARD та SOFT середовищ. У своєму виступі Лідія Шліхтенко представила доцільність модернізації інноваційного освітнього простору, який мотивує, активізує, зберігає та розвиває.