У сучасних умовах розвитку освіти кожен навчальний заклад повинен мати відкрите комп’ютерно орієнтоване освітнє середовище та повинен вміти впроваджувати дієві інновації у традиційну систему. Для того, щоб застосувати цифрові пристрої, надавати допомогу учням у набутті цифрової компетентності, в учителя має бути власна цифрова компетентність.
Педагогічний колектив систематично працює над поповненням ІКТ середовища, беручи активну участь у грантовій політиці. Проект «Відкритий інтерактивний кабінет природничо-математичного спрямування «Світ природи» (ВІК). Виборов «Золоту медаль» на міжнародній виставці «Сучасні навчальні заклади – 2018». Створення ВІКу стало одним із допоміжних засобів у формуванні інформаційно-цифрової компетентності учасників освітнього процесу, роботі з обдарованими дітьми, підготовці до ЗНО та проектній діяльності учнів. Робота кабінету полягає у функціонуванні цифрового лабораторного центру із використанням технологій Web 2.0 i Web 3.0 .
Учителі фізики розробили електронний навчальний посібник «Фізика для всіх» у вигляді веб-сайту на платформі Sharepoint, яка містить в складі програмного забезпечення Microsoft Office. Посібник укомплектований як база інформації, знань і документів, що створені за допомогою мови HTML.
Віртуальна фізична лабораторія є невід’ємною складовою при проведенні демонстрацій та досліджень у галузі природознавства, фізики, хімії, біології, географії, екології, а також дає можливість розв’язувати міжпредметні завдання – освоювати поняття та методи, що належать до статистики, математики, інформаційних технологій.
Ресурс даного освітнього середовища використовується для проведення уроків, лабораторних робіт, практикумів, позакласних заходів, роботи гуртків та наукових осередків закладу (Малого наукового товариства «Совенятко», Шкільного наукового товариства «Пошук» та гімназійної філії МАН). Заклад активно співпрацює з Вінницьким територіальним відділенням Малої академії наук, має призерів ІІ і ІІІ етапів Всеукраїнського конкурсу- захисту МАН. Покращення матеріально-технічної бази школи-гімназії сприяло підвищенню мотивації учнів до навчання, збільшилась кількість учасників ЗНО з природничо-математичних дисциплін.