Дистанційний урок у 11-Г

07.12.2020 р. о 11.25 був проведений показовий онлай-урок Копиловим О.В. у 11- Г класі. Головною темою обговорення була погода та клімат.
Учитель чітко окреслив мету: поглибити та систематизувати матеріал з теми, уміння аналізувати кліматичні карти, схеми, діаграми.Ключовою компетентністю було виховування дбайливого ставлення до природного середовища, почуття відповідальності за майбутнє поколінь.
7 грудня у Вінниці відбувся саміт( зустріч) країн G-20. Так як у світі є загроза пандемії тому делегаціям цих країн було заборонено виїжджати за межі своїх країн. Але щоб не змінювати плани, використовуючи засоби зв’язку – Інтернет, була проведена онлайн-зустріч, на якій обговорено ряд питань, пов’язаних з Сонячно-Земними зв’язками, процесами, що відбуваються у тропосфері: показниками погоди, створенням синоптичних та кліматичних карт, їх використанням, читання кліматичних діаграм, кліматотвірними чинниками, причинами зміни клімату та наслідками для людства.
Учні продемонстрували глибокі знання з теми, проявили себе як відповідальні, творчі, креативні лідери тих країн, які вони представляли.
Прийшли до висновку, що зміни у кліматі відбуваються час від часу циклічно. Але і людина за останнє століття долучилась до підвищення температури повітря на кілька градусів через видобуток та спалення твердого палива на ТЕС, збільшення викидів СО2 через розвиток автотранспорту, лісові пожежі. І, як наслідок, – танення льодовиків, підвищення рівня океану, затоплення прибережних районів, переселення людей тощо.
Тільки новітні технології, перехід на альтернативні джерела отримання електроенергії( вітрову, сонячну), перехід на електромобілі, сортування сміття та здійснення багато інших кроків зменшить, відтермінує катастрофічне потепління для всього людства.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься.