10.03.2021 р. продовжив роботу «Фестиваль педагогічної майстерності» учителів, які атестуються у 2020-2021 н.р.
Свої досягнення презентували Яворський Г.М., Копилова Т.О. та асистент учителя Андрієвська В.П.
Учитель Яворський Г.М. ознайомив із темою самоосвіти «Впровадження елементів STEM освіти на уроках математики». Протягом міжатестаційного періоду педагог провів ряд показових уроків, заходів, а також плідно працював із обдарованою молоддю. Є учасником міської творчої групи учителів математики, які працюють над створення тестових завдань для проведення моніторингів для учнів 8, 11 класів. Також є членом міжрегіональної експертної комісії з встановлення порогового балу ЗНО. Геннадій Мечиславович є співавтором посібника матеріалів підготовки до ЗНО з математики.
Копилова Т.О. – учитель біології у закладі працює з 1999 року. Темою самоосвіти є «Створення додаткових умов для розвитку творчого потенціалу особистості. Активізація пізнавальної діяльності, розвиток творчих здібностей». Тамара Олексіївна активно веде блог, на якому розміщує матеріали для вихованців. Протягом атестаційного періоду виховала плеяду переможців міських та обласних рівнів олімпіад. Щороку має призові місця у МАН. Залучає здобувачів освіти до міських конкурсів: «Молодь обирає здоров’я», «Свято птахів», «Зоологічна галерея». Учитель є співавтором збірника тестових завдань з біології для учнів
8 класів ВАНО 2020-2021 рр. Тамара Олексіївна плідно співпрацює із Донецьким університетом, у якому є лабораторії для проведення дослідів.
Андрієвська В.П. ознайомила педколектив із роботою асистента учителя, яким працює уже 6 рік із ученицею Андрієвською Софією. Педагогічний стаж має понад 30 років, але самовдосконалюється із питань інклюзивного навчання. Педагог має ряд сертифікатів та свідоцтв у сфері роботи з дітьми з ООП. Найголовнішими досягненнями вважає розвиток доньки не лише із точних дисциплін, а й із трудового навчання та малювання, адже це дається дівчинці надзвичайно важко.
Віта Петрівна працює над темою самоосвіти «Соціально-педагогічна адаптація дітей із ООП у шкільному просторі».