Показовий урок з географії

6 грудня Копилов О.В., учитель географії, провів показовий урок у 6-Г класі з теми “Рельєф. Рівнини”. Назва теми заняття була зашифрована з використанням освітньої платформи rebus.com. Протягом уроку учитель ставив перед собою мету поглибити та систематизувати знання здобувачів освіти про форми рельєфу земної поверхні. Навчити формувати уміння характеризувати географічне положення рівнин на фізичній карті та складати їх комплексну характеристику.
На етапі актуалізації знань учителем були застосовані такі методи та вправи, як: “Так чи ні?”, “Вірю не вірю”, “Продовж речення…”, “Дай визначення”, “Третій зайвий”, “Корова”, “Проблемне питання” та інші. На уроці учні зі слів складали речення (поняття “Рельєф”), працювали з підручником, слухали пояснення вчителя (з використанням ІКТ), складали характеристику географічного положення рівнини (Амазонської низовини) за планом. На етапі закріплення знань шестикласники виконували практичну роботу №3 (наносили форми рівнини на контурну карту півкуль). Під час демонстрації відеосюжету про різноманітність форм рельєфу світу, діти засвоїли важливі географічні поняття.
Вчитель розповів учням та ученицям про те, як люди використовують рельєф (кар’єри, терикони…). Копилов О.В. ознайомив шестикласників із важливими професіями, такими, як робота землевпорядників, топографів та геодезистів, і висунув припущення, що можливо хтось з учнів після закінчення 9 класу чи школи обере цю професію. Діти протягом уроку були активні, застосовували математичні знання при визначенні протяжності рівнин, заповнювали ментальну карту. На етапі закріплення знань діти продемонстрували свою творчість, складаючи сенкани і ребуси на слова: низовина, височина, плоскогір’я, яр, кряж, які вони склали вдома(випереджальне завдання). Атмосфера на уроці була дружелюбна, доброзичлива.