Педагогічна рада

30-31 березня 2023 року в комунальному закладі «Вінницький ліцей №6» відбулася педагогічна рада на тему: “ Діяльність педагогів навчального закладу щодо створення сприятливих умов для повноцінного морального, психічного, фізичного розвитку здобувачів освіти, формування творчомислячої особистості, здатної до продуктивної праці в динамічному світі”.
Традиційно педраду розпочала директорка закладу Наталія ТІТОВА, яка розповіло про роль вчителя в створенні сприятливих умов для формування всебічно та гармонійно розвинутої особистості, здатної до продуктивної праці в динамічному світі.
Заступник директора з освітньої діяльності Тетяна ЛУЧИЦЬКА, ознайомила присутніх із поняттям «сертифікація педагогічних працівників» та надала педагогам можливість спробувати свої сили у проходженні І етапу сертифікації – незалежного оцінювання. Присутні більш дізналися про особливості сертифікації у 2023 році та окреслили перспективи на майбутнє.
Після чого учителі ліцею поділилися на групи, відповідно до предмету, який вони викладають та отримали можливість стати експертами Державної служби якості освіти. Педагоги переглядали та аналізували уроки з української та англійської мов, математики, історії, хімії, географії, основ здоров’я, фізичної культури, трудового навчання та курсу початкової школи учасників та призерів Всеукраїнського конкурсу “Учитель року”.
В кінці колектив закладу зібрався в арт-індустрії “Level_Up”, де спікери Ольга Крепка, Олександра Долгіх, Владислав Мартинюк, Аніта Дученко, Олег Копилов, Тамара Копилова, Людмила Залецька та Вікторія Янчук здійснили аналіз та підсумували роботу груп.
Другий день педагогічної ради розпочався з виступу заступника директора з освітньої діяльності Віри ШИНКЕВИЧ, яка розповіла педагогам про роль самоосвіти в підвищенні їх фахової майстерності, наголосила на основних напрямках  професійно-особистісного саморозвитку та порекомендувала  педагогам ознайомитись із онлайн-застосунками  на різних онлайн-платформах з метою набуття практичних знань та навиків з різних предметів.
Заступник директора з освітньої діяльності Наталія КАСЯНЧУК разом з учителями закладу складали порівняльну психолого-педагогічну характеристику традиційного та сучасного уроку, проводили аналогії між традиційним уроком та кристалом, сучасним уроком та різнокольоровим коктейлем, визначали основні перешкоди на шляху до підготовки та проведення сучасного уроку, а також способи подолання даних перешкод. Також, Наталія КАСЯНЧУК наголосила на тому, що сучасний урок – значить актуальний урок, тобто важливий, істотний для теперішнього часу і, звичайно ж, дієвий – такий, що відповідає інтересам дитини, її батьків, суспільства, світу в цілому та продемонструвала колегам формулу сучасного уроку: “Сучасний урок = Учитель + Учень”. На завершення, учителі ліцею мали змогу пройти опитування, за допомогою онлайн-сервісу Quizizz, та дізнатися чи здатні вони критично оцінювати власні уроки та здійснювати самоаналіз.
Заступник директора з виховної роботи Лідія ШЛІХТЕНКО розкрила тему «Психолого-педагогічний аналіз сучасного уроку. Виховний аспект», висвітлила п‘ять основних принципів виховання по-новому під час освітнього процесу. З метою розділити етапи уроку у відповідності до навчального та виховного аспектів запропонувала колегам виконати інтерактивну вправу «Сортування за групами». Провела аналіз структури уроку та окреслила виховні аспекти відповідно до кожного етапу уроку. Крім того, Лідія ШЛІХТЕНКО наголосила на тому, що сучасний урок – це урок демократичний, інтегрований, інноваційний. Він проводиться не для учнів, а разом з ними.
«Володарі думок і сердець» – саме такою темою заінтригувала усіх Тетяна ДУШКО. Хто ж вони? Звичайно, яскраві, харизматичні особистості-вчителі нашого ліцею! Люди, що наділені розвиненим емоційним інтелектом, оптимістичні та позитивні, самовпевнені та наполегливі. Педагоги, з почуттям гумору, що опанували ораторське мистецтво та навички імпровізації. Кожен із присутніх мав можливість  пройти тестування та перевірити свою харизму, повправлятися в мистецтві імпровізації та відчути себе успішним та вмотивованим. Отримати важливі рекомендації як прокачати свій емоційний інтелект та розвинути харизму. Людину визначає її оточення, тож в колективі таких яскравих  учителів на всіх здобувачів освіти чекає тільки успіх!
Лілія ПОХИЛЬКО виступала з темою “Вчителі-магніти – педагоги 21 століття”. Під час свого виступу їй вдалося зясувати роль сучасного учителя, на прикладі якого формується громадянське суспільство, охарактеризувати три кити, на яких тримається учитель-лідер: авторитет, імідж, харизма, проаналізувати дослідження “Учитель очима дітей” та показати практичну реалізацію концепції НУШ через виховання на загальнолюдських цінностях і патріотизмі у реалізації проєкту “Шлях до себе через пізнання національної спадщини:культурної, історичної, духовної”