Педагогічна рада

21 жовтня 2023 року у комунальму закладі “Вінницький ліцей 6” відбулася педагогічна рада на тему “Інтегроване навчання як освітній пазл сучасної освіти”.

Традиційно педагогічна рада розпочалася із виступу директорки ліцею Наталії ТІТОВОЇ, як розповіла про інтегроване навчання, його принципи та виклики в освіті.

Що таке інтегроване навчання та компетентнісно орієнтоване завдання? Яка його роль у НУШ? Як учителю створити завдання, що будуть формувати ключові компетентності учнів?Про це докладно розповіла на майстерці «Невидимий світ підземної України» Лазуренко Олена .Педагогам закладу вдалося зʼясувати кілька принципових відмінностей таких завдань :
більший обсяг тексту в основі завдання;
наявність значної кількості ілюстративного матеріалу: таблиць, діаграм, графіків, світлин чи рисунків;
більша дотичність до повсякденного життя;
недостатність лише знання задля правильної відповіді на завдання.Також те, що вони неабияк мотивують учнів та учениць . Крім того, такі завдання можуть стати захопливою вправою для групової роботи , а їхнє створення — чудовим навчальним проєктом, що сприятиме не лише вивченню нового матеріалу, а й закріпленню вже відомого.Педагогам прийшлося випробовувати себе в ролі учнів . Зʼясувати тлумачення слова спелеолог за допомогою slovnyk.ua . Дослідити печери України, спланувати маршрут подорожі в google maps, працювати з табличними даними і відповідати з допомогою сервісу plickers.Тому й отримали за свою активну роботу сертифікати «Спелеолог- початківець».Ще один бонус в скарбничку професійних надбан.

Аліна БИЯКОВСЬКА провела інтегроване заняття з предмету «Всесвіт» на тему «Підкорюємо вершини».Вчителі відчули себе дітьми та здійснили експрес-подорож вершинами України.Мандрували із заходу на південь України, використовуючи різноманітні фінансові можливості. Піднялися на найвищі вершини Карпатських та Кримських гір. Познайомилися з родовищами корисними копалини, які знаходяться у гірських районах. Закріпили матеріал про вершини гір за допомогою Kahoot. В результаті підкори усі вершини та отримали сертифікат альпініста-початківця.

Як виконати всі важливі справи вчасно? За що братися у першу чергу? Як ефективно спланувати свій час, щоб у житті залишалося місце на захоплення, відпочинок, заняття спортом, хобі?Під час майстерки “Лабіринти часу” Лідія ШЛІХТЕНКО за допомогою інтерактивних вправ ознайомила учасників тренінгу із причинами дефіциту часу та методами тайм-менеджменту, а також акцентувала увагу на різноманітності позначення часу у різних науках. За допомогою вправи “Ловля кайросів” учителі ліцею навчилися “фільтрувати” пріоритетність виконання завдань, а також формували навички максимально використовувати свій особистий потенціал через організацію власного життєвого простору. А завдяки виконанню задач, які були направлені на розвиток життєвих компетентностей, педагоги зрозуміли цінність часу.

Чи достатньо ми знаємо свою країну? Чи можемо цікаво та якісно скласти дорожню карту для мандрів?Чи знаємо «перлинки» кожної області?На ці та інші питання педагоги ліцею шукали відповіді на майстерці «Що ти знаєш про Україну», яку провела Тетяна ДУШКО. Під час активної групової роботи вчителі на основі своїх базових знань склали розповідь про Україну , пригадали права та обов’язки, визначали спільноти та соціальні ролі. Здійснили математичну подорож обласними центрами України й позначили свої маршрути на контурних картах. Вікторина «Впізнай область України» ще раз продемонструвала, що наші педагоги універсальні: мають широкі знання про Батьківщину й туристичні «перлинки» кожного регіону, допомагають й співпрацюють в команді, прагнуть до успіху та самореалізації! Тому й отримали за свою активну роботу сертифікати «Менеджерів з туризму». Ще один бонус в скарбничку професійних надбань!

“Пішки ходити – довго жити”, під таким гаслом працювали учасники педагогічної ради на майстерці, яку провів учитель фізичної культури Олег ГОНЧАР. На освітян чекала захоплююча подорож лісами, горами, полями нашої країни.Учасники розпочали свою роботу із загальнорозвиваючих вправ, розминки. Математична розминка, яка була представлена тренером поєднувала у собі фізичні вправи та математичні обрахунки, мала на меті тримати увагу учасників та зосередитись на виконанні завдань. Продовжила цикл вправ розминка для нижніх кінцівок під музичний супровід,яка допомогла не лише розім’яти м’язи, а й відпочити під українські народні мотиви. Спритність, точність та організованість проявили команди під час естафети “Риболовля” з подоланням перешкод,”Підйом в гори”, скандинавської ходьби з допомогою гімнастичних палок, вправ на рівновагу.